Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Mistrzowstwa Ostrowi 2011.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna -> Warhammer 40 000
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakiej wysokości wpisowe ustalamy na turniej?
10zł
33%
 33%  [ 1 ]
15zł
0%
 0%  [ 0 ]
20zł
66%
 66%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Pon 21:43, 20 Gru 2010    Temat postu: Mistrzowstwa Ostrowi 2011.

Witam i zapraszam wszystkich na turniej.

Turniej gramy 13.02.2011. w domu Czarta, zaczynamy o godzinie 9.00 zapisy, losowanie itp., 9.30-11.30 I bitwa, 11.45-13.45 II bitwa, 13.45-14.15 przerwa, 14.15-16.15 III bitwa, 16.15-16.30 ogłoszenie wyników.
Zasady:
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k.

Wpisowe 10zł na nagrody, za 1 miejsce i jedną losową.

- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1001 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. następującego schematu organizacyjnego armi: 0-1 HQ, 2-6 Troops, 0-3 punkty do rozdania na Elites i Fast, 0-1 Heavy
- Armie ograniczone są co do ilości wystawianych pojazdów. Można wystawić 0-3 lekkie pojazdy [łączny przedni, boczny i tylni pancerz nie więcej niż 33] oraz 0-1 ciężkich pojazdów [łączny pancerz może być większy niż 33]. Nie można wystawiać bohaterów imiennych.

Gramy na stołach 48”x48”.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy. Masakra, bez wypełnienia celu misji w bitwie 2 i 3 daje wynik 17-3.


Wymogi:
Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Dopuszczone proxy.

Punktacja:

10 : 10 - 0- 130
11 : 9 - 131- 260
12 : 8 - 261- 390
13 : 7 - 391- 520
14 : 6 - 521- 650
15 : 5 - 651- 780
16 : 4 - 781- 910
17 : 3 - 911- 1040
18 : 2 - 1041- 1170
19 : 1 - 1171- 1300
20 : 0 - 1301+

Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej kill pointów dolicza sobie Vp, w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP
1 KP różnicy- +200vp
2-3 KP różnicy- +300vp
4 lub więcej KP różnicy- +400vp

Pierwszy scenariusz:

Rostawienie: Pitched Battle
Czas trwania: 6 tur, po upływie których należy rzucić k6. Na 4+ gra się jeszcze jedną dodatkową turę.
Gramy: Anihilacja

Każdy zniszczony w bitwie kill point jest wart dodatkowe 100vp. Zniszczenie ciężkiego pojazdu przeciwnika warte dodatkowe 100vp [co oznacza, że razem z punktami za kill point za zniszczenie ciężkiego pojazdu dostaje się dodatkowe 200 VP!].

Drugi scenariusz:

Rostawienie: Dawn of War
Czas trwania: 6 tur.
Gramy: Sieze Ground na trzy znaczniki

Na stole przed wybraniem stron, należy umieścić trzy znaczniki (muszą być minimalnie 12' od krawędzi stołu i 12' od siebie, wystawia się je na zmianę, poczynając od gracza który przegrał rozpoczynanie)
Na koniec gry każdy zajęty znacznik jest wart 300vp, można je zajmować tylko jednostkami punktującymi. Dodatkowo każdy zniszczony ciężki pojazd staje się dodatkowym znacznikiem, który mozna zająć, ale tylko przez wrogie oddziały, a jednostki sojusznicze mogą tylko contestować.

Trzeci scenariusz:

Rostawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur.
Gramy: Ćwiartki

Stół należy podzielić na cztery równe ćwiartki. Gracze rozstawiają się w dwóch przeciwległych, ale tak, aby minimalna odleglość od środka wynosiła 12'.
Na koniec bitwy ćwiartka przeciwnika (ta w której zaczynał) jest warta dodatkowe 500vp, a boczne po 250vp. Ćwiartki mogą zajmować tylko jednostki punktujące, ale przeszkadzać w zajęciu może już cokolwiek. Zniszczenie każdego pojazdu oraz monstrous creature przeciwnika warte jest dodatkowe 25vp. Ważna zmiana w związku z brakiem zasad zajmowania ćwiartek w 5ed Wh40k, pojedyńczy oddział/model może zajmować lub blokować zajęcie tylko jednej ćwiartki. W przypadku oddziałów na granicy ćwiartek rzut scarterką wskazuje w której ćwiartce znajduje sie oddział.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord Thomas dnia Pon 23:04, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Pon 17:53, 03 Sty 2011    Temat postu:

Lista chętnych:
1. Lord Thomas - Tau/CSM
2. Czart - Eldarzy/SW
3. Jacek - IG
4. Adam - Tyranidzi
5. Kuba - SM
6. Maciek - Tau
7. Wiktor - Orki
8. ??
0. Domel - Nekroni/Eldarzy (rezerwa)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord Thomas dnia Wto 18:00, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rivendell

PostWysłany: Wto 21:19, 04 Sty 2011    Temat postu:

Dopisz mnie <jupi> Blood Angels (no ewentualnie jakbym nie ogarnął to zwykłe SMerfy)

PS. Dobrze to zrobiłem? tak miało być?;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartek dnia Wto 21:21, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna -> Warhammer 40 000 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1